Sabtu, 23 Januari 2010

Mohon Budjet Gelanggang Bola Tampar

Keterangan gambar: Sukar dapat sumbangan, cari dana dari sumber derma penduduk, jadi pilihan terakhir...
Keterangan gambar: Daifnya gelanggang bola tampar namun tetap digunakan kerana tiada pilihan.

SELEPAS pertandingan bola tampar antara blok Pangsapuri Taman Subang Impiaan, Sdr Setiausaha Persatuan Penduduk Taman Subang Impian, Rizal Isnin bercerita tentang gelanggang bola tampar yang beralaskan aspal tar bukannya simen di mana gelanggang sebenar yang sesuai sukan ini diadakan.

Beliau berharap paparan di dalam blog ini, mendapat perhatian pihak tertentu yang berkaitan dengan belia dan sukan. Antara nama yang disebut dapat menyumbang dana bagi menyediakan tapak gelanggang ialah YB Muhammad Busro Mat Johor, ADUN Paya Jaras, Sungai Buloh, Selangor.

YB Muhammad Busro ialah penggiat utama dan pemimpin tertinggi Belia 4B Malaysia dan peminat No 1 persada sukan bola selain bertanggung jawab portfolio belia dan sukan Selangor.

Selain memohon perhatian dari YB Paya Jaras, Sdr Rizal juga meminta pemimpin Zon 22 atau
individu yang berhajat memberi sumbangan menjayakan aktiviti sukan yang sering diadakan di kalangan penduduk.

"Sumbangan dan perhatian pihak tertentu, adalah sangat diharapkan. Persatuan menjangkakan selepas ini ada pihak tertentu berminat membantu. Dan pada masa yang sama Persatuan juga telah menghantar surat meminta bantuan dari YB Datuk Ahmad Maslan, Ketua Penerangan UMNO Malaysia.

"Harap surat yang dikirim itu, mendapat jawapan segera dan positif," kata Sdr Rizal ketika ditemui di lokasi pertandingan ini di adakan.

Tiada ulasan: