Ahad, 28 Jun 2009

Program Mingguan Biro

Keterangan gambar: Sdr. Ayob (kanan) turut menemui kaum bapa secara berdepan dan menjelaskan keistimewaan produk.
Keterangan gambar: Puan Salman Bador (tiga dari kiri) menyampaikan motivasi mengenai keluarga bahagia. Turut berada di majlis ini, Sdr Pengerusi PPTSI Wan Lokman (kiri sekali), Sdr Ayob dan Puan Nisa, Ketua Biro Pembangunan Keluarga & Wanita.

Keterangan gambar: Kehadiran ramai kaum ibu mencerikan majlis, tekun mendengar ceramah motivasi yang disampaikan oleh Puan Salmah Bador.



Keterangan gambar: Kaum bapa juga tidak ketinggalan menjayakan program kedua anjran Biro Pembangunan Keluarga & Wanita.


Program Motivasi Keluarga Bahagia Siri 1
Salam sejahtera. Ahad lalu, berlansung program kedua anjuran Biro Pembangunan Keluarga & Wanita yang daiadakan di Dewan Komuniti Pangsapuri Taman Subang Impian.
Program Motivasi Keluarga Bahagia Siri (1) berjaya mendapat sambutan ramai khasnya kaum ibu berbanding kaum bapa yang mendengar dengan tekun penerangan dari Puan Salmah Bador dan Sdr Ayob dari Vision Resources.
Selama dua jam pasangan suami-isteri yang juga pengasas produk kebahagiaan rumah tangga, Erotica, menyelami isi hati kaum ibu dan bapa mengenai maksud kerukunan keluarga bahagia.
Di akhir majlis, Sdr Ayob membuka ruang bersoal jawab dengan kaum bapa sementara Puan Salmah tidak terkecuali sibuk melayani kaum ibu yang datang bertanya mengenai produk keluaran syarikatnya.
Majlis berakhir jam 12 tengah hari, juga dihadiri Ketua Biro Pembangunan Keluarga & Wanita, Puan Nisa dan AJK Wanita serta Pengerusi PPTSI, Sdr Wan Lokman dan Setiausaha PPTSI, Sdr Rizal.

Tiada ulasan: