Sabtu, 23 Mei 2009

Hujung Minggu...











Masa untuk bekerja
Satu daripada aktiviti sukan yang mendapat sambutan ialah bola tampar. Sukan ini bagaimanapun perlukan masa untuk diperbaiki dan diperkemaskan.
Trio bola tampar, Sdr Zaidi, Sdr Firdaus dan Sdr Azlin meluangkan masa memasang tuil bagi memudahkan jaringan di buka dan dipasang.
Sebelum itu gerak kerjaya gotong royong bermula jam 9.00 pagi bagi membersihkan bangunan kosong di belakang dewan komuniti bagi menempatkan pejabat baru PPSI.
Selain itu beberapa kerja pembersihan tapak sukan untuk kelihatan selamat dan dapat bermain dengan lapang. ramai antara sahabat PPSI yang terlibat. Apapun diucapkan jutaan terima kasih kerana meluahkan masa.
Barangkali kalau ada modal bolehlah pasang lampu simbah untuk bermain pada malam hari atau disediakan kerusi batu untuk duduk menyaksikan perlawanan.
TERBARU!
Sdra Zali dari D516 telah menyumbangkan dua spotlight yang dipasang pada dinding Dewan Komuniti bagi memudahkan latihan bola tampar atau sepak takraw pada malam hari. Terima kasih kepada Sdr Zali atas sumbangan berharga itu dari seluruh ahli Kelab Sukan dan Sosial PPSI.
Jika Biro Sukan mempunyai bajet, apa kata di bina penjalan kaki refleksi sejauh 50 meter. Tentu ramai yang sanggup melabur dalam projek mini ini...komen sikit Sdr Fahmi dan Sdr Amir!

Tiada ulasan: