Selasa, 19 Mei 2009

Aktiviti!






















JOM BERIADAH...
TANPA kemudahan yang serba lengkap, namun tetap berlangsung pertandingan bola jaring persahabatan antara pasukan Subang Impian dengan Pasukan Subang Murni.
Begitu juga dengan latihan pasukan bola tampar yang sibuk membuat persiapan bagi menghadapi perlawanan persahabatan yang diadakan kelak.
Tidak terkecuali pasukan sepak takraw bulat yang terus berlatih bagi memantapkan pasukan sukan Persatuan Penduduk Subang Impian.
Pasukan badminton yang menjadi 'penghulu' semua aktiviti sukan penduduk sejak beberapa bulan lalu, masih meneruskan latihan di dalam Dewan Komuniti Subang Impian, saban malam.
Komitmen semua penduduk yang terlibat yang diketuai oleh Sdr Mohd Fahmi dan Sdr Muzamir dari Biro Sukan dan Sosial. Tahniah juga kepada beberapa lagi sahabat antaranya Sdr Hisham, yang meneraju aktiviti sukan Subang Impian.
Bagaimanapun paling mendukacitakan, persekitaran yang kurang selesa, kemudahan rekreasi yang 'zero', lokais yang sempit sehingga terpaksa memecaha pembahagi jalan - semuanya semata-mata demi keseronokan dan semangat kesukanan.
Tahniah, teruskan usaha gigih anda!














Tiada ulasan: