Rabu, 5 Ogos 2009

Kelas Motivasi Pelajar Minggu Ke-3

































































Salam sejahtera. Minggu ini, kelas motivasi diri sudah masuk minggu ketiga. Ternyata penyertaan semakin bertambah berbanding dua minggu sebelumnya. Cikgu Hafiz mengajar dengan pendekatan yang mudah mengenai jadual seharian, apa yang dilakukan jika berada di rumah. Jika minggu lalu, Cikgu Hafiz mengajar menggunakan sistem audio-video tetapi nampaknya terpaksa dilupakan kerana projektor tersebut terpaksa dikembalikan kepada pemiliknya.
Namun Cikgu Hafiz tak putus asa, beliau menggunakan pengalamannya sebagai guru mengajar menggunakan kemudahan manual. Alhamdulillah, semuanya OK dan berakhir dengan tempuh waktu yang ditetapkan.
Disiarkan foto suasana program ini. Dan terima kasih kepada ibubapa yang datang memberi sokongan moral kepada anak-anak serta semua AJK PPTSI terutama AJK Biro Wanita Dan Pembangunan Keluarga yang sentiasa menyedia menu malam nasi lemak bungkus dan burger Che Mat seperti minggu-minggu lalu. Budi baik tidak dilupakan.
Insya-Allah, minggu ini merupakan kelas terakhir, dalam siri motivasi diri dan teknik pembelajaran yang betul sekaligus melengkapkan jadual program selama empat minggu berturut-turut bermula pada 17 Julai lalu.

Tiada ulasan: