Ahad, 7 Februari 2010

Yuran Ahli Persatuan


Tak mahal cuma RM3.00 sahaja yuran bulanan perlu disumbangkan oleh ahli bagi mengisi tabung Persatuan Penduduk Pangsapuri Taman Subang Impian (PPTSI).
Baru-baru ini, bermulalah kutipan wang tabung persatuan di semua blok dari Blok A hingga Blok E. Setiap ketua blok berperanan membantu menjayakan kutipan dari pintu ke pintu.
Bagi Blok D, Sdr Khamis selaku Ketua Blok yang ditemani Setiausaha Persatuan, Sdr Rizal Isnin dan Sdr Mohd Firdaus selaku Bendahari Persatuan memulakan kutipan dari pintu No 102 hinggalah No 516.
Menurut Sdr Khamis, diutamakan bayaran yuran ahli yang tertunggak pada tahun lalu. Namun ada juga ahli yang melangsaikan bayaran tertunggak, malah ada kalangan ahli yang membayar yuran penuh 2010.
"Kami ucapkan terima kasih kepada semua ahli persatuan yang melangsaikan bayaran yuran tertunggak. Sokongan berterusan dapat menjayakan berbagai program dan aktiviti persatuan pada masa akan datang berbekalkan yuran ahli yang terkumpul di dalam tabung persatuan," kata Sdr Mohd Firdaus.
Pada masa yang sama, beliau meminta ahli persatuan yang masih belum menjelaskan bayaran yuran boleh menghubunginya, bila-bila masa dengan Sdr Bendahari Persatuan menerusi talian bimbit 017-2794002 atau Sdr Setiausaha 0192710343.

Tiada ulasan: